Υπηρεσίες υψηλού επιπέδου για τους πελάτες μας.
Η InfoPower στοχεύει πάντα στην παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου προς τους πελάτες της, ώστε να είναι σε θέση να αξιοποιήσουν στο μέγιστο δυνατό βαθμό τα συστήματα που εγκαθιστά και υλοποιεί, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στον πελάτη να έχει έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση και παράλληλα να αυξήσει την αποδοτικότητα, την παραγωγικότητα και την αποτελεσματικότητα των στελεχών του, εξοικονομώντας ταυτόχρονα χρόνο και χρήμα.
Η Εταιρεία παρέχει στους πελάτες της τις ακόλουθες υπηρεσίες:
- Λεπτομερής Ανάλυση Απαιτήσεων (Detailed Requirements Analysis)
- Σχεδιασμός Ολοκληρωμένων Λύσεων (Integrated Systems Design)
- Εγκατάσταση και παραμετροποίηση Εφαρμογών (Implementation)
- Εγκατάσταση και ρύθμιση εξειδικευμένου Εξοπλισμού Ωρομέτρησης & Ελέγχου Πρόσβασης (Time Attendance & Access Control Hardware)
- Εκπαίδευση χρηστών (Administrators, Key-Users, Users) στη χρήση και λειτουργία των εφαρμογών και του εξοπλισμού
- Συμβουλευτικές Υπηρεσίες ενσωμάτωσης των προσφερόμενων ολοκληρωμένων λύσεων στις διαδικασίες λειτουργίας της επιχείρησης και διασύνδεσής τους με άλλες εφαρμογές και συστήματα.
- Συντήρηση Εφαρμογών και Εξοπλισμού Ωρομέτρησης & Ελέγχου Πρόσβασης
- Τηλεφωνική & Remote Υποστήριξη πελατών σε συμβουλευτικό και εξειδικευμένο επίπεδο
- Ευέλικτο Πρόγραμμα Προαγοράς Χρόνου Υποστήριξης, που καλύπτει επιτόπου παρουσία τεχνικών – συμβούλων στον πελάτη σε ετήσια βάση
- Διοίκηση Εργων (Project Management)
- Συμβουλευτικές Υπηρεσίες σε θέματα Πληροφοριακών Συστημάτων Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού και Ασφάλειας Φυσικών Εγκαταστάσεων
Υπηρεσίες Τηλε-Υποστήριξης (Remote Customer Support)
HINFOPOWER παρέχει υπηρεσίες άμεσης απομακρυσμένης υποστήριξης μέσω σύνδεσης στο Internet, με μεγάλη ασφάλεια, άμεσα και χωρίς πολύπλοκες εγκαταστάσεις και ρυθμίσεις.
Με αυτό τον τρόπο το helpdesk της εταιρίας μας σας βοηθά άμεσα και αποτελεσματικά.
Χαρακτηριστικά της υπηρεσίας:
- Οι συνδέσεις μας χαρακτηρίζονται από μέγιστη ασφάλεια, καθώς μόνο εσείς, με δική σας ενέργεια μας επιτρέπετε κάθε φορά την πρόσβαση στον υπολογιστή σας, αφού κάθε φορά πρέπει να δώσετε στον σύμβουλο υποστήριξης έναν διαφορετικό κωδικό σε πρόγραμμα που δεν παραμένει στον υπολογιστή σας μετά το πέρας της σύνδεσης.
- Μπορείτε να μας δώσετε πλήρη πρόσβαση ή να μας δώσετε πρόσβαση μόνο στα παράθυρα των εφαρμογών που θέλετε να σας βοηθήσουμε.
- Μπορείτε να παρακολουθείτε και να καταγράψετε σε video τους χειρισμούς που θα κάνουμε.
- Μπορούμε να σας παρουσιάζουμε την δική μας οθόνη και να σας εκπαιδεύουμε ή να σας παρέχουμε περισσότερες διευκρινίσεις σε θέματα που αφορούν τις εφαρμογές.
- Η υπηρεσία μας λειτουργεί χωρίς να απαιτείται καμία αλλαγή στο σύστημά σας, καμία εγκατάσταση και καμία ρύθμιση σε εξοπλισμό Firewall κλπ.
Τηλε-υποστήριξη
Για να κατεβάσετε (download) το πρόγραμμα σύνδεσης για τηλε-υποστήριξη, πατήστε παρακάτω:
Στοιχεία Επικοινωνίας για υποστήριξη (Contact Customer Support):
+30 2109311591
+30 2109346138
info@infop.gr