Το Υποσύστημα HRNet Master για την αυτοεξυπηρέτηση των εργαζομένων (Employee Self-Service ή ESS) είναι μία διαδικτυακή (web based) εφαρμογή, που παρέχει στους υπαλλήλους πρόσβαση στα προσωπικά τους αρχεία και στοιχεία, μέσω μιάς ενδοεπιχειρησιακής πύλης Ανθρώπινου Δυναμικού (HR Intranet Portal).
Τα χαρακτηριστικά του υποσυστήματος περιλαμβάνουν τη δυνατότητα των εργαζομένων να μεταβάλλουν τα δικά τους στοιχεία επικοινωνίας, τα μέλη της οικογένειάς τους, τις τραπεζικές πληροφορίες κλπ. Το HRNet επιτρέπει επίσης την αυτοματοποίηση διοικητικών διαδικασιών, όπως αίτηση-έγκριση άδειας, αίτηση συμμετοχής σε εκπαιδευτικά σεμινάρια, έκδοση βεβαιώσεων, ανάρτηση εσωτερικών κανονισμών και διαδικασιών, αξιολόγηση εργαζομένων, πληροφόρηση για την προσέλευση-αποχώρηση και χρόνο εργασίας, εμφάνιση & εκτύπωση απόδειξης πληρωμής μισθοδοσίας κλπ.
Μέσω του HRNet MaSter, οι εργαζόμενοι είναι σε θέση να συναλλάσσονται με το Τμήμα Ανθρώπινων Πόρων (HR Department) χωρίς φυσική παρουσία, επιτυγχάνοντας καλύτερη αποδοτικότητα στη λειτουργία του Γραφείου Προσωπικού, εξοικονόμηση χρόνου, έλεγχο ροής διαδικασιών αντί για απλή διαχείριση δεδομένων, άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της διοίκησης, αλλά και καλύτερη εξυπηρέτηση των εργαζομένων.
Κατεβάστε (Download) σχετικό πληροφοριακό υλικό